<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5310934237022912015\x26blogName\x3dMistletoe%23\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://inaslyn.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://inaslyn.blogspot.com/\x26vt\x3d-3504571172820614545', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
You are at inaslyn.blogspot.com.
It's a place for me to update my post everyday.
Always remember to follow my rules while you visiting my blog.
Do not take anything that does not belongs to you.
Leave beautiful smile before you leave my page and do follow my blog to subscribe for my latest update. I will appreciate it.Thank you
Lastly, enjoy your stay.

Naslyn's Profile
I prefers to be called Azlyn Syazlien or Naslyn. No other any name. Will not be accepted if you call me using other name nor spell my name wrongly. ^^
I born on 24 of January in Kubang Kerian,Kelantan since 18 years ago.I was born to be one of King Scout in Malaysia
I love my family, boyfriend, friends, music, net, movies, campings and many more.
Click here for more..
Life.
Daisypath Happy Birthday tickers

Social Network
Since I really lazy to put tagboard on my blog so all visiter can going to add and follow me on my Facebook and my Instagram. Have a nice day !


FACEBOOK: https://www.facebook.com/iNaslyn


INSTAGRAM: https://ww.instagram.com/Naslyn_
Publish !
Posted by Thursday 13 December 2012 00:36 with 0 notes | add more notes

Assalamualaikum for our reader and cheer !
Sekarang musim hujan di Terengganu. Syukur alhamdulillah atas rahmat tuh. :') Dan syukur terhadap Ilahi sebab masih memberi saya peluang untuk hidup di tempat persinggahan ni sebelum di Padang Masyar. Entry hari ni tak tahu nak tulis tittle apa. Pening kepala memikirkannya. Errr,anyway blog dah ditukar baju. Nampak lebih awesome dan simple je. Pendapat saya. Semalam punya semangat menghias blog ni tapi entah lah tetiba je blog saya jadi hang. Bila orang lain masuk,okay je. Biar lah. Sekarang dah 13.12.2012 dah tak sampai 10hari lagi batch'97 akan dapat result PMR. Macam mana reaksi muka saya ya? Sedih or gembira? Hurm,sememangnya tak dapat jangka dapat berapa A exam kali ni. Hope membanggakan. Hari menghitung hari,tak sangka masa cepat berlalu. Dah nak masuk tahun baru. Oke,saya happy. ;') Tapi tak semestinya setiap hari happy. Bulan ni banyak peristiwa berlaku yang tak ada siapa yang tahu tentang diri saya. Alhamdulillah,saya dapat tempuh dugaan berat tuh. Terima kasih. To,AF mungkin itu yang terbaik. Semoga anda happy. Oke tak nak sedih sedih. *kesat air mata

My big brother,abg ngah untungg sangat dia sebab dapat pergi Langkawi cuti cuti ni. Dan saya ,hanya terperap dalam rumah menghitung hari nak melangkah kaki masuk sekolah lagi. *sedih oke sedih
Sememangnya perasaan jelous semakin membuak buak sebab saya double bosan di rumah. Tengah bulan nanti mungkin keluarga sepupu dari Kelantan nak datang jalan jalan Terengganu.

Beberapa hari yang lepas,bahasa Kelantan dan Penang menjadi trending dalam twitter. Saya sendiri pun tak tahu kenapa. Sememangnya loghat Kelantan kadang kadang lansung orang tak faham. Ada jugak yang cakap "Beruntung jadi orang Kelantan sebab orang kat sana semua lawa lawa". Itu saya tak faham. :/ Kenapa cakap macam tuh sedangkan saya setiap tahun berpusing dari Terengganu ke Kelantan untuk balik kampung tak rasa macam tuh. Bagi saya mana mana perempuan semuanya cantik. Tapi sikap dia je yang bagi kita tahu dia macam mana. Errr,apa lah yang saya merepak. Just go on. Korang semua cantik. Walaupun tak ada seorang pun yang sempurna tapi Allah dah buat semua orang cantik/hansome semua. Mana ada yang buruk even dia orang apa sekali pun. Right? Anyway saya amat bersyukur sebab dilahirkan kat Kelantan. ^^v

                                     

Now,saya rindu dengan semua kawan kawan saya yang saya kenal masa Jambori. Dah lama tak jumpa diaorang. Tadi ada tertengok gambar gambar lama masa kitaorang pergi Jambori Malaysia tahun lepas. Memang rindu sangat sangat. *kesat air mata Rindu dengan Mr.N buat buat jadi Kelana sampai nak kena langgar dengan kereta. Rindu buat buat merajuk dengan dia. Sweet bila dia tolong sapukan seluar saya yang kena aiskrim disebabkan dia. Rindu sangat. ;') Rindu nak main kayak dekat sungai sampai nak terjatuh dari kayak. Rindu main hujan sama sama sambil makan maggi cup sebab kesejukan dalam hujan. Rindu nak tidur atas stage ramai ramai sebab khemah bocor. Rindu 'Si Donat' bila kita kacau dia and buat muka merah dia.

Now,tak ada lagi semua tuh. Mr.N dah habis sekolah. Lama tak jumpa dia. Sekarng dia dah sombong,tak macam dulu selalu friendly dengan semua orang. Memang rindu walaupun dia just **. Dulu kita selalu satu kepala. Sorang jadi mangsa bila kita main main tinggal dia. Kadang kadang sampai saya sendiri yang kena. Memory yang tak akan dapat dihapuskan sampai bila bila even cuba dan cuba. Sekarang dah tak sama,semua orang berubah. Kita dah berpecah. Tak dapat lagi nak gurau macam dulu lagi kan? Semua orang kena jaga hati dan semua orang kena sakitkan hati sendiri. Kenapa ya? :(