<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5310934237022912015\x26blogName\x3dMistletoe%23\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://inaslyn.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://inaslyn.blogspot.com/\x26vt\x3d-3504571172820614545', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
You are at inaslyn.blogspot.com.
It's a place for me to update my post everyday.
Always remember to follow my rules while you visiting my blog.
Do not take anything that does not belongs to you.
Leave beautiful smile before you leave my page and do follow my blog to subscribe for my latest update. I will appreciate it.Thank you
Lastly, enjoy your stay.

Naslyn's Profile
I prefers to be called Azlyn Syazlien or Naslyn. No other any name. Will not be accepted if you call me using other name nor spell my name wrongly. ^^
I born on 24 of January in Kubang Kerian,Kelantan since 18 years ago.I was born to be one of King Scout in Malaysia
I love my family, boyfriend, friends, music, net, movies, campings and many more.
Click here for more..
Life.
Daisypath Happy Birthday tickers

Social Network
Since I really lazy to put tagboard on my blog so all visiter can going to add and follow me on my Facebook and my Instagram. Have a nice day !


FACEBOOK: https://www.facebook.com/iNaslyn


INSTAGRAM: https://ww.instagram.com/Naslyn_
Alahai,fobianya aku.
Posted by Monday 19 November 2012 02:59 with 0 notes | add more notes

Assalamualaikum pembuka cerita. Hari ni tergerak hati nak updates blog. Alaaa,bukan lama sangat tak updates. Sebenarnya tak ada banyak waktu sekarang.Selalu je sibuk walaupun cuti sekolah masih berbaki panjang.Mungkin teruja tengok blog Yusra yang dah berisi dengan post baru. Mungkin. Saya sendiri tak tahu. Hari ni hujan rintik rintik. Adik saya tak dapat keluar kat rumah. Kesiann. Dalam rumah lansung tak buka lampu. Berjimat mungkin.


Eskalator? Mungkin ada yang pelik kenapa saya publish gambar ini dan tittle kepada tajuk post kali ni. Mahu saja nak kongsi pengalaman pelik ni yang dah lama bersarang dalam hidup saya selama ni. Dulu,masa masih berhingus saya selalu buat eskalator ni macam tempat permainan. Yes,tempat permainan kanak kanak riang. Saya lah orang yang bersemangat naik ke atas dan berbangga bila sampai dulu dari family saya yang lain. Yes,benda ini sangat menyeronok kan. Ada kadang kadang ,saya sempat turun dan naik balik. Yes,itu funny.

But now,tak macam dulu. Benda ni membuat saya sanggup memanjat  beratus ratus tangga dari naik benda ni. Saya takut. Takut saya melebihi segala galanya dalam dunia. Saya sendiri pun tak tahu kenapa. Tak pernah lagi jatuh dari eskalator. Ya,memang tak pernah. Tapi benda ni bagi saya dah macam hantu. Alahai,fobianya. Ummi pernah cakap"Adik kena jangan takut naik benda ni sebab zaman sekarang semua dah pakai benda ni". Ya,saya pernah mencuba. Tapi tak pernah boleh. Selalu berpaut tangan ummi untuk turun. Biar dianggap budak kecil,budak tak matang. Aku tak kisah. Sebab dia tak tahu apa yang saya alami. Mungkin disebabkan banyak berita budak budak tersepit jari dekat eskalator. Mungkin. Ramai tak tahu yang saya fobia dengan benda ni. Bukan ramai,cuma family yang tahu. Mungkin disebabkan saya gayat. Mungkin juga. Entah saya tak tahu.

Cuti dah semakin pendek,hari untuk ambil result PMR dah dekat. Wah,hati gila tak gementar. Semalam sempat lagi bermimpi. Dalam mimpi,saya dapat tahu result saya. Tak tahu betul atau tidak. Mungkin mainan syaitan. Mungkin. Alahai,macam mana lah result saya nanti. InsyaAllah membanggakan. Aminn aminn. Sekarang duduk kat rumah problem still je datang. Bukan sikit. Dah lah banyak. Dah melebihi tahap kemampuan saya. Tapi Allah tuh Maha Penyayang. Dia tak kan kasi masalah lebih dari kemampuan saya. Yes. Malas nak cerita pasal problem tuh. Pendam sorang sorang mungkin lebih bagus.


Lastly,saya rindu sekolah. Time ni masa dah lepas hari exam pergi tolong cikgu bagi buku dekat budak budak tingkatan 1,2,3 dengan 5. Alahai tahun depan tak tahu sekolah mana . InsyaAllah pergi jauh jauh. Dah saya mohon tukar tukar spek saya. Tolong dan tolong. Hihik. 

Salam Maal Hijrah to all muslim. Sincerely: Nas'z Lyn :)