<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5310934237022912015\x26blogName\x3dMistletoe%23\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://inaslyn.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://inaslyn.blogspot.com/\x26vt\x3d-3504571172820614545', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
You are at inaslyn.blogspot.com.
It's a place for me to update my post everyday.
Always remember to follow my rules while you visiting my blog.
Do not take anything that does not belongs to you.
Leave beautiful smile before you leave my page and do follow my blog to subscribe for my latest update. I will appreciate it.Thank you
Lastly, enjoy your stay.

Naslyn's Profile
I prefers to be called Azlyn Syazlien or Naslyn. No other any name. Will not be accepted if you call me using other name nor spell my name wrongly. ^^
I born on 24 of January in Kubang Kerian,Kelantan since 18 years ago.I was born to be one of King Scout in Malaysia
I love my family, boyfriend, friends, music, net, movies, campings and many more.
Click here for more..
Life.
Daisypath Happy Birthday tickers

Social Network
Since I really lazy to put tagboard on my blog so all visiter can going to add and follow me on my Facebook and my Instagram. Have a nice day !


FACEBOOK: https://www.facebook.com/iNaslyn


INSTAGRAM: https://ww.instagram.com/Naslyn_
saya dah tahu yang saya tak dapat pergi
Posted by Friday 13 July 2012 22:16 with 0 notes | add more notes

Assalamualaikum to all our member in blogger (:


Minggu nie saya terpaksa balik kat rumah dan tinggalkan rumah kedua saya kat tepi jalan tuh.Asrama,asrama. Kesian kat kau terpaksa kitaorang tinggal kan untuk berbulan-bulan.Tak disangka pada pukul 11 lebih bunyi satu dentuman yang kuat! Booommm! Air tangki sekolah saya yang sebesar apee entah meletup dan pecah. *patutlah kat asrama takdee air* Hebohh satu Paka sebab tangki tuh. Saya tak sedar lansung bunyi tuh sebab semangat buat anak patung guna kertas dengan geng-geng saya. Yelaaa bila idea gila a.k.a bodoh dah datang memang semua jadi.Heboh lah satu aspura dan aspuri kata tangki air sekolah pecah.Saya ni yang terlalu baik hati nie pergi lah nak aras 4 dengan alasan nak tengok tangki tuh.Ya Allah tak percaya apa yang ditengok.Air yang bergelen-gelen tertumpah kat seluruh jalan.Habis jalan retak,sekolah pulak penuh dengan air masa tuh.Mujur takde orang masa tuh.Kalau tak,,Innalillah lah jawabnya.Dalam pukul 3 petang,semua pelajar asrama kena kumpul.Have a big good news!Semua pelajar boleh balik!Horeeeeeyyyyy!Bersorak lah budak-budak ni.Happy sangat bila dah boleh balik.Dalam berapa minit Pengetua dan PkHEM datang kat asarama.



Pengetua:
Seperti kita semua sedia maklum,tangki air kat sekolah kita pecah.Jadi semua pelajar asrama boleh        balik dan pastikan bawak semua barang-barang keperluan sekolah buat balik rumah.

Pelajar asrama:
Hah?#%$@!~%?? Banyak barang lah cikgu.Tak boleh ke ambil sikit sikit lepas sekolah?

Pengetua:
Asrama ditutup pukul 6.00 petang ni.Fullstop! (ayat pengetua tak lah macam ni )

Semua pelajar tak puas hati sebab tak boleh masuk asrama selepas balik sekolah.Saya pun ikut serta.Errrr! Buku penuh satu beg bagasi.Tuh tak masuk dengan baju sekolah lagi dan keperluan yang lain.Sob sob so T.T

Pelajar asrama:
Cikgu,bila kita boleh masuk asrama semula?

Warden:
Entah lah. Mungkin ambil masa berbulan bulan nak baiki tangki ni.

Act,semua pelajar dah agak mungkin lepas Raya baru masuk.So,saya berpuasa kat rumah lah.Ouh,baby! Saya pasti rindu dengan asrama tuh.Pasti dan itu pasti :'(

Balik dari mendengar pengetua membebel bla bla bla.Kawan kawan saya tak puas hati sebab balik.Sebab baru jer tadi hias dorm untuk Hi Tea Principal. Tapi disebabkan balik,dah confirm plan tuh tak jadi.Damn!Damn!

Back to the topic.Banyak nya saya membebel pasal tangki ni. Kakak saya dapat UPM kat KL. Ahhh! Sorang lagi kat rumah.Minggu lepas abang saya yang pergi ILP kat Johor.Giliran saya pulak bila?Hope saya dapat lebih jauh dari kakak dan abang saya.Balas balik# *Padan muke :p* Now tinggal saya dan adik yang suka kacau saya tuh! Geramm gila.

And i know sebab apa my dad lansung tak kasi saya ikut. Yelaaaa trial PMR nak dekat !
Sob sob sob T.T
Debar tahap gila vavi!

p/s:dengar kata PM nak datang Dungun sebab nak tengok tangki Sek Men Keb Paka pecah !