<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5310934237022912015\x26blogName\x3dMistletoe%23\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://inaslyn.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://inaslyn.blogspot.com/\x26vt\x3d-3504571172820614545', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
You are at inaslyn.blogspot.com.
It's a place for me to update my post everyday.
Always remember to follow my rules while you visiting my blog.
Do not take anything that does not belongs to you.
Leave beautiful smile before you leave my page and do follow my blog to subscribe for my latest update. I will appreciate it.Thank you
Lastly, enjoy your stay.

Naslyn's Profile
I prefers to be called Azlyn Syazlien or Naslyn. No other any name. Will not be accepted if you call me using other name nor spell my name wrongly. ^^
I born on 24 of January in Kubang Kerian,Kelantan since 18 years ago.I was born to be one of King Scout in Malaysia
I love my family, boyfriend, friends, music, net, movies, campings and many more.
Click here for more..
Life.
Daisypath Happy Birthday tickers

Social Network
Since I really lazy to put tagboard on my blog so all visiter can going to add and follow me on my Facebook and my Instagram. Have a nice day !


FACEBOOK: https://www.facebook.com/iNaslyn


INSTAGRAM: https://ww.instagram.com/Naslyn_
deactive facebook !
Posted by Wednesday 25 April 2012 06:34 with 1 notes | add more notes

lima hari lagi dah bulan 5.aduisshh!cepat nya masa berlalu.aku masih lagi bermain main kan?kononnya nak work hard lha katekan.oke aku nak tengok je aku boleh buat or tak.korang doa doakan aku ye :p
oke esok hari Khamis.esok aku tak datang sekolah.why?aku pergi negeri sembilan ambik kakak aku kat metrik kuala pilah.oke,,serius aku rindu kakak aku :') .hari Isnin minggu depan aku dah bertanding kawad kaki peringkat sekolah.serius aku takut,berdebar semuanya lah.aku tak sanggup dimalukan depan orang ramai.err !tak nak!tak nak!tepat tepat bulan 5 aku akan deactive facebook aku.like aku cakap aku tak kan online lagi facebook aku until aku habis exam PMR.aku nak concentrat dengan exam aku.bulan 5 ada lagi exam.OTI 2.serius aku nak buat yang terbaik.baru 2A dalam gengaman aku,,but belum puas lah,,aku nak 6A lagi dalam tangan aku baru aku senyap ! :D yeah aku akan deactive facebook but not to blog !tapi mungkin akan jarang jarang lah saya nak updates blog ni.jangan marah ye sayang.esok aku kena bangun awal awal sebab nak tolak pergi N9 awal subuh lagi.mungkin akan solat subuh dekat masjid tepi jalan.budak tuh nak ikot saya pergi N9 jugak lah..hahah.mana lah boleh,,dengar kata kan dia cakap dia tak nak pergi sekolah esok.nak tengok je erkk..nak tengok je..homework semua dah aku selesai kan.selamat lah tak payah lah nak bawak pergi .hari Sabtu ni ada kelas.tak tahu lah kelas apa.serius aku malas sangat nak pergi -,- .yeah !i'm forget lah tuh aku dah nak exam PMR tahun ni.ingat tuh!entry aku panjang sikit sikit hari ni kan?oke korang tahu kenapa?sebab kemungkinan bulan 5 aku tak kan updates blog terus,sian korang :p .btw masa balik dari kelas tambahan tadi,,aku nampak kura2 sama spesis macam Cahaya kat rumah.eahh!geram doe rasa nak angkat buat balik kat rumah je.kesian kat dia .dah lah sorang sorang..aku ni punya lah baik sangad aku pergi bawak balik kat asrama.aku kesian kat dia panas panas macam tuh.kejam lah kau sape yang letak kura kura tuh kat tengah panas.benci kau ! -,-