<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5310934237022912015\x26blogName\x3dMistletoe%23\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://inaslyn.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://inaslyn.blogspot.com/\x26vt\x3d2015778553241366865', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
You are at inaslyn.blogspot.com.
It's a place for me to update my post everyday.
Always remember to follow my rules while you visiting my blog.
Do not take anything that does not belongs to you.
Leave beautiful smile before you leave my page and do follow my blog to subscribe for my latest update. I will appreciate it.Thank you
Lastly, enjoy your stay.

Naslyn's Profile
I prefers to be called Azlyn Syazlien or Naslyn. No other any name. Will not be accepted if you call me using other name nor spell my name wrongly. ^^
I born on 24 of January in Kubang Kerian,Kelantan since 18 years ago.I was born to be one of King Scout in Malaysia
I love my family, boyfriend, friends, music, net, movies, campings and many more.
Click here for more..
Life.
Daisypath Happy Birthday tickers

Social Network
Since I really lazy to put tagboard on my blog so all visiter can going to add and follow me on my Facebook and my Instagram. Have a nice day !


FACEBOOK: https://www.facebook.com/iNaslyn


INSTAGRAM: https://ww.instagram.com/Naslyn_
aku nak kau yang lama
Posted by Saturday, 25 February 2012 00:43 with 1 notes | add more notes


aku rindu kat kau yang dulu.aku sayang kat kau yang dulu.mana kau pergi?mana kau hilang?ye ye memang kau selalu ada depan mata aku,,tapi aku tak nak kau yang baru.aku nak kau yang lama.mana kau pergi?kenapa bila masuk je sekolah menengah peragai kau dah berubah?sebab apa?apa semuanya sebab aku?aku tak tahu !bukan aku tak nak ambil tahu,,tapi kau lansung tak pernah cakap dekat aku.kenapa?tolong jangan salahkan aku!aku tahu lah kawan kau tu hotstuff kat sekolah tapi jangan lah kau anggap aku macam sampah je.ke aku memang layak dapat gelaran tuh?aku tak tahu.tuh semua atas kau bukan atas aku.selama ni kau terlalu baik dengan aku.tapi kenapa lepas kau dah besar peragai kau lain?ke kau memang tak suka kat aku?seriously aku tak faham dengan sikap kau selama ni.kau tahu tak?selama ni aku pura pura aku tak rasa apa apa.sedangkan dalam hati aku,,cuma Tuhan je yang tahu.sakit kau tahu kau buat aku macam.DAMN!aku rasa macam nim.aku tak nak!aku tak nak !tapi aku tak sanggup pendam lagi lama.peragai kau memang sangat lain.sangat lain kau tahu?kenapa?apa kau pun nak dapat gelaran hotstuff juga?tak payah la.kau dah cukup hotstuff depan aku.tak payah kau nak menunjuk nunjuk lagi.kau dah cukup sempurna di mata orang.tapi kenapa kau fikir nak berubah?aku tak tahu !mungkin kau ada alasan tersendiri kan?aku tak nak buruk sangka dekat kau,,tapi kenapa bila kau ada kawan kau tinggal je aku?aku memang tak layak jadi kawan kau ke?atau apa?tolong cakap kat aku !jangan buat aku macam ni.seksa kau tahu.aku rindu kita lepak sama sama,aku rindu bila kau kenakan aku sampai aku nak nangis.aku rindu kau !rindu kau sangat sangat ! -,-